Dagsarkiv: 2007/12/21

Hejhej

Nu har jag ätit frukost, så nu måste jag ta mig i kragen och börja med min lista, fast jag vet inte hur det skall gå för mig eftersom jag har ONT. Just nu så kom Fia lia hem så hon får följa med och hålla hand när det tar som ondast.

Mina måsten idag….

Jag vet inte hur jag skall hinna göra allt det jag måste MÅSTE göra IDAG. Jag har en så mens värk idag så jag går dubbelvikt, är helt ensam till eftermiddagen och allt skall göras så fort som möjligt.

*Fara till Ohlssonstyger
*Framkalla kort
*Köpa frimärken & kuvert
*Handla mat och Julmaten
*Köpa de sista julklapparna (som jag inte vet vad de är ens)
*Fara och lämna korten
*Sätta in pengar på banken
*Räkna pengarna innan insättning
*Äta frukost NU
*Ta mina tabletter ej på tom mage
*Hämta barnen 14:50
*Betala räkningarna
*Tanka bilen

Det är mera som skall göras under dag, vi får väl se vad som blir av allt.