Försening med det vita pudret

Änteligen så kommer snön, det snöar idag det blir en vit Jul fast försenad, vi hade en grön julafton men vit ”jul”.

Fick ett samtal i morse som gjorde att jag måste rappa på med ”städningen” måste fixa sängplatser till ikväll, men jag orkar ju inte städa själv. Jag blir ensam idag Fia far till sin mamma över dagen kommer imorgon efter frukosten, skall få hälp någon timme på eftermiddagen av svärmor, det är jätte bra. Min mamma har bröderna, som skall skjutsas hem till sig.

Jag bir å jävla le åvat tngntbord, den håler på at paja. Nu serag hur det blev entålnngtill e. =
Jag blir så jävla less på vårat tangentbord, den håller på att paja. Nu ser jag hur det blev en tålkning till er.

Måste sätta upp en lista på vad som behövs köpas, det känns som att det blir en lång lista.

Nä nu måste jag gå och städa.

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2007/12/26, in Fredrica, Jonathan, Jul, Känslor, Mitt liv, Pengar, Siffror, Sjukdommar, Städning, Thea, Väder. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

