Count down…..2008 here we come….

Nu har festen börjat, dryck & ostbågar blir det för mig. Det skall bastas, drickas, snaxas, ätas & smällas nu under ett par timmar. Det skall bli så skönt att få träffa andra folk som man inte träffas så ofta. Barnen skall oxå bastas, de tycker att det är kul med bastun.

Min pappa brukar säga att man inte skall ge Nyårs löfte, det brukar jag göra ibland, men i år skall ag göra det och det kommer att vara flera löften inte bara ett.

Mina Nyårslöften:
*Skall låta håret växa.
*Inte färga hela håret, bara slingor när det har blivit lång utväxt.
*Gå ner i vikt & försöka hålla vikten.
*Sjukgympa minst 2 ggr i veckan, förutom lingonveckan.

Man skall ju inte ge löften som kan göra att du bryter dem på engång. Så detta blir mina löften och jag SKALL klara av dem.

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2007/12/31, in Barnen, Fredrica, Jonathan, Känslor, Kärnfamilj, Mina händelser, Mitt liv, Ny år, Pappa, Pengar, Resor, Sjukdommar, Thea and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

