”Lite försenad uppdatering”

Japp nu är man åter igen ensam fast denna gång så blir det inte hela veckan. Det har varit en väldig jobbig vecka, först så är Jonathan sjuk sedan är Thea sjuk. Men medans Thea så började jag oxå må dåligt. Thea fick magsjuka som varade en dag & jag mådde jätte dåligt & rapade ruttet ägg. Det är över nu men magen tål inte mat ännu. Under veckan som har varit så har jag varit sååå trött,jag har inte fungerat förrens 14:00 på eftermiddagen, efter det så gick man som en halv Zombi. Det jag vet är att jag måste gå & lägga mig tidigare. Hela helgen har man varit inne med ett friskt barn och ett sjukt barn, ena får inte äta det vi andra äter, tex gotta godis. Tur att store syster Fredrica inte är hos oss nu under helgen så hon slipper våran magsjuka nu i efterhand. De var sjuk på hennes mammas sida oxå, hoppas att hon slipper magsjukan som ändå härjar överallt.

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2008/03/19, in Barnen, Fredrica, Jonathan, Känslor, Kärnfamilj, Mina händelser, Mitt liv, Sjukdommar, Thea and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

