När skall ”vi” bli friska

Jag är så trött idag jag har inte sovit så bra inatt. Jag har en så besvärlig hosta på kvällen, lite gran på dagen men inte så farlig värst är på natten. Det känns i mitt huvud att det inte är bra, jag har en sådan sprängande huvudvärk. Jag har tagit Ipren 400 som brukar hjälpa när jag har mensvärk men inte nu, det var som en fis i rymnden.

Sedan i natt så visade det sig att Fia har spytt flera gånger, jag vaknade två ggr när hon gick på toan. Hoppas att det var kycklingen hon spyde av så hon inte har åkt på magsjukan. Från var??? Fia missar iallfall ingen skola nu, det är ju tur. Det är ju synd att då missar hon ledig tid som hon har kunnat vara med kompisar istället 😦

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2008/03/26, in Barnen, Familj, Fredrica, Känslor, Mina händelser, Mitt liv, Sjukdommar and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

