Rea stort på stan…

Nu är klockan 18:19 och gubben kommer hem när som helst. Vad skall vi äta till middag är det första som vi måste röra ihop, men vad? Har varit på stan och kollat läget på några affärer men den viktigaste var inte öppen, så vi fick gå på H&M fast där fanns inget intressant men i shooping fanns en annan smink affär som hade 50% på smink väskor och parfymer. Jag köpte mig en genomskinligt nagellack. Jag trodde att jag hade mycket nagellack men då kom jag inte ihåg att jag hade ju rensat bort gammalt och sådant jag inte tyckte om något mer eller använt på LÄNGE, insåg att det var då inte många färger jag hade kvar. Skall gå in på Oriflame och kolla vad de har att erbjuda för priser och färger.

Vi funderar att fara till happis imorgon, vi har funderat snart i 8månader på att fara dit, det har varit små saker som vi har behövt men tycker inte att resan är värt att fara för dessa små saker men kanske nu när vi alla är lediga imorgon. Vi skall kolla upp hur mycket pengar vi har över att spendera och vad vi skall ha för någonting. så vi får väl se hur det blir…

Nä nu skall jag gå in på Oriflame medans barnen se tv och Fredrica är ute med Jazper under protest.

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2008/12/27, in Fasion, Fredrica, Gemenskap, Jonathan, Jul, Luleå, Mina händelser, Mitt liv, Norrbotten, Pappa, Pengar, Resor, Siffror, Syskon, Thea, Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

