Slut tapetserat….

Igår vårt vi klara med tapetseringen, gud vad skönt. Vi fick mycket hjälp av min biologiska far Rolf och från svärfar Arne plus av svärmor Kristina plus mig själv.

Här är lite bilder från vårt nya fresha hem.

Detta är Thuvas rum:

image

En garderob ena hörnet, hade tänkt flytta denna men det finns ingen matta under den så det blev ingen flytt.

image

Samma hörn men mer med den andra väggen

image

Andra hörnet med dörr till Lill toaletten och till vårt rum, för tillfället skall ev stängas pga utrymmes brist.

image

Här är båda dörrarna i bild så i den hörnet kan inge möbler stå.

image

Igår vårt vi klara med tapetseringen, gud vad skönt. Vi fick mycket hjälp av min biologiska far Rolf och från svärfar Arne plus av svärmor Kristina plus mig själv.

Här är lite bilder från vårt nya fresha hem.

Detta är Thuvas rum:

En garderob ena hörnet, hade tänkt flytta denna men det finns ingen matta under den så det blev ingen flytt.

Samma hörn men mer med den andra väggen

Andra hörnet med dörr till Lill toaletten och till vårt rum, för tillfället skall ev stängas pga utrymmes brist.

Här är båda dörrarna i bild så i den hörnet kan inge möbler stå.

Här är vårt rum:

Här är det dörr till vardagsrummet och Thuvas rum och lilltoaletten.

Här är en hörnet som ni ser så är det inte långt ifrån thuvas rum.

Här är det en till garderob och fönster, det är inte stort men vi ryms.

Detta är den gamla tapet i vårt och thuvas rum, det är fina tapeter i rött men hade de dålig fantasi denna tapet är i lilla utrymmet mellan vårt oc thuvas rum utanför lilltoan.

Detta tum är Jonathan &Theas de får dela igen.

Ena hörnet med den ur snygga ny inköpta tapet.

Här är det hörnet bredvid fönstret.

Hörnet mot vardagsrummet.

Här har vi den ursnygga hjälperskan, hörnet till höger om henne står vår 3:dje garderob, glömmer att ta en bild på det hörnet så detta får duga

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2011/12/28, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Hejsan,
    så härligt med nytapetserat! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

Kommentera

