Mina serier i pocket form

image
Jag har läst en av dessa, när hon väntar barn, då bestämde jag mig att jag skall hitta resten av serien. Den var faktiskt kul läsning, längtade riktigt till sängen för att kunna fortsätta läsa.


Detta är den andra serien, tyvärr så måste jag säga är jag inte har läst någon bok men dessa böcker föll i min smak.


Detta är den tredja serien jag skall börja på, gubben var ju så snäll och gav mig boken änglar och så var jag fast 🙂
Jag har några till men vi får se om jag skaffar mig alla i den serierna för det bli ju såånga och först skall jag ju läsa ut dessa.


Denna ville jag läsa fast att jag har sett två av filmerna.

Denna serien är stor vad jag har förstått, jag har en till ”bok” av henne med den är inte en bok utan ljudbok och det är inte min grej, jag vill läsa och underhålla min dyslexi.

Nä nu skall jag ta mig i kragen och sova har legat nu här i ca 1,5 timme och klockan är 01:33
God natt

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2012/01/28, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Åh vad jag älskar den där bokserien! Vill aldrig att böckerna ska ta slut. 🙂

Kommentera

