Idag är det ett steg närmare :)

Kommer in och säger åt killen vad vi ville, hela 5 personer klampades in 50minuter innan stängning

image

Två tjejer var väldigt nyfiken på stället.

image

Då börjar vi men Thea så killen 🙂 här var hon som ett tänt ljus gjorde precis som han så.

image

Sedan blev det Jontes tur

image

Sedan skall du skriva din namnteckning

image

Thuva längtade så till hennes tur medans Jontes skulle göras så stod hon och hoppade och så min tur min tur.

image

Det är väl klart att jag skriver under oxå. Fast det kommer inte med. 😦

image

Så här blev Theas

image

Detta är Jontes

image

Och lilla thuvas, som ni ser så är det pass som vi har gjort idag 🙂

Kram Anna

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2013/02/01, in Barnen, Familj, Foto, Gemenskap, Jonathan, Känslor, Kärlek, Kärnfamilj, Luleå, Mina händelser, Mitt liv, Norrbotten, Pengar, Regler, Resa, Resor, Siffror, Syskon, Thea, thuva, Väntan. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

