Less så jävla Less…..

Som ni förstår av rubriken så är jag jävla Less på att ha ett stökigt hem, jag försöker få ordning. De som verkligen känner mig vet ju hur min kropp säger stopp. Jag försöker städa upp, pang bong så kommer ungar/gubben hem och så försvann det lilla jag har hunnit tex städat i hallen eller köket. Vi har kvar kartonger kvar att packa upp sedan flytten, vissa saker så behöver ju borras upp hyllor eller krockar. Men eftersom jag INTE får hålla i en borrmaskin för gubben samt att vi vet att min kropp inte tål att lyfta slagborren.

Idag så EXPLODERADE jag över allt som finns i vårt hem speciellt över Thea rum, så ni vet så ligger allt på golvet då menar jag ALLT, hon fick en mp3a i julklapp, där på golvet hittade jag den och då fick hon höra det oxå, det var då jag exploderade ordentligt. Thuva är väldigt krävande, mamma skall göra älsklingen, mamma skall sitta bredvid thuva, mamma skall byta blöda osv ni förstår allt som kan vara i ens liv. Ändå försöker vi att hon inte alltid får som hon vill. Men vid maten är det ingen idé att ens försöka ändra något.

Som sagt jag är så jävla less att då inte kan plocka upp från kartonger eftersom det måste borras eller röja bort något annat skräp som har hittats in 😦
I morgon måndag så skall jag fixa minst 5st kartonger och städa ut vårt data rum, samtidigt så skall jag leta ett par kvitton.

Thuva har sovit hos oss i två veckor när hon var sjuk. Det blir lite svårt att somna i sin egna säng bara så där. Då sitter jag eller gubben vid sängen tills vi tycker att det är bra. Så just nu så sitter jag här bredvid henne och hon tittar på när jag skriver, hon gillar verkligen detta med min telefonen, jag brukar även köra Instahram och göra roliga fotocollage, hon somna så fort när jag håller på med detta. Det är skönt för mig oxå att kunna få ”sätta” mig ifred och blogga/instagram/fb:a en stund 🙂

Nä nu skall jag göra mig färdig för sängen, har ont i halsen av allt skällandes 😦

God natt / Anna den ledsna

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2013/02/03, in Barnen, Bomb, Djävulskap, Familj, Gemenskap, Jonathan, Kartonger, Känslor, Kärlek, Luleå, Mina händelser, Mitt liv, Norrbotten, Packning, Porsön, Regler, Städning, Syskon, Thea, thuva. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

