Dagens bravader

Idag när jag hämtade barnen så var det mycket som har hänt.

image
Här visa Thuva upp hennes plåster som hon har fått på dagiset. För när jag hämtade henne så sätt hon i frekvens famn och hade gråtit.

image
Fick då veta att hon hade fått ett häft stift i foten, när de hade gått mellan lokalerna i huset. Frågade då om det var enligt eftersom hon hade tårar på kinden? Nej, tårarna är för att hon hade lekt med en komps och sprungit in i väggen och fått ont. Så i dag verkar det inte vara Thuvas dag i dag 😦

image
Här visar Thea sin stolthet, hon hade bara häft ett fel på hela gångertabellen, som du ser här 🙂 gissa om att mamma Anna är stolt oxå 🙂

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2013/02/06, in Barnen, Dagis, Familj, Foto, Gemenskap, Känslor, Kärlek, Luleå, Mina händelser, Mitt liv, Norrbotten, Porsön, Syskon, Thea, thuva, Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

