Grattis på födelsedagen

Älsklingen fyllde år igår 🙂 inge jämt denna gång.

image

Så här glad kan man vara på sin födelsedag.

image

Detta är något som födelsedagsbarnet skall få 🙂

image

Thuva ville som vanligt hjälpa mamma med att fixa pressenten som pappa skall få.

image

Här är en liten närbild på ”exprimentet”

image

Här kan man se storleks skillnad fast i en annan färg.

image

och här fixas det inför slut resultatet 🙂

image

Här är slut resultatet, det blev skit snyggt. Eller hur?

image

En snygg färg har den oxå.

image

Jag är helt frälst i denna blomman.

Kram / Anna

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2013/02/07, in Familj, Födelsedag, Foto, Jonathan, Känslor, Kärlek, Luleå, Mina händelser, Mitt liv, Norrbotten, Pappa, Porsön, Tårta, Thea, thuva and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

