Helgens bravader…

Denna helg har bara svingat förbi. Var på bio i går och det slutade med en gemensam middag oxå 🙂
Som sagt så var jag på Bio för första gången i mitt liv med båda och såg Röjar Ralf, skit kul film det blir att köpa den när den kommer ut. Men enda nackdel med filmen var att den är 1 timme å 48 minuter, jag han bli trött och Thea som har svårt att sitta still började det krypa i hennes ben/fötter. Hon satt kvar hela tiden, tack å lov för det.

Efter det så ville barnen att vi alla skulle äta tillsammans, inge problem för mig, köpte lite kött å fixade typ ”kinamat”.

Idag har jag bara varit inne/hemma med barnen, vi hyrde en film, det var så länge sedan vi gjorde det. Det blev Madagascar 3, kul film blir oxå att köpa någongång.

Nä nu skall jag mysa med gubbe.

Kram / Anna

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2013/02/10, in Barnen, Bio, Familj, Gemenskap, Jonathan, Känslor, Kärlek, Luleå, Mina händelser, Mitt liv, Norrbotten, Porsön, Syskon, Thea. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

