Tandläkaren är inte alltid elak

Nu sitter jag och väntar på att få gå in till min tandläkaren, vi skall kolla om jag skall byta plomb eller om jag skall gå varje kvartal och lägga på ett skal på denna tand så jag slipper dessa ilningar när jag dricker och äter något kallt, det ilar inte från tandhalsarna. Det är rättare sagt upp ifrån det måste ju vara amalganfyllningen som spökar 😦  Fröken tandläkaren är lite sen, tur att jag skall hem en stund innan 12:30 så börjar jag plocka upp barnen för att ta sprutor hela gänget 🙂 även morsan och farsan 🙂

Kram / Anna

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2013/02/15, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

