Fotografering idag.

image

Idag så har Thuva och jag fått vara med Storesyster på hennes skolas atalje, hon hade en uppgift som skulle göras, och vi fick vara objektet 🙂 fy bublans vad kul 🙂  Detta kort är taget med min telefon.

image

Ett till kort på Thuva hon springer runt omkring.
 

image

Här är det faktiskt Thuva som tar kort med mig telefon.

image

Så här är ett exempel på hur hon såg ut på korten, fast denna är ju från min telefon, rättare sagt så ALLA kort i detta inlägg är från min telefon. Det kommer senare bättre bilder 🙂

image

Här har vi fotografen som mini fotografen tog 🙂

image

Man försöker jag göra lilla fotografen glad eller rättare sagt hon behövde ju något kul att fota 🙂

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2013/02/21, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

