En speciell ros som aldrig behöver

Vattnas, vissnar aldrig, den kan luktas i olika dofter, blir var ett tag.
image
Jag har två sådanna göra rosor, de är helt underbara, de har en fot så dem blir höga, typ 40-50cm höga. Jag har den fönstret för tillfället. Kommer tyvärr inte ihåg var jag köpte dem, kanske Åhléns eller MIQ men de kostade bara typ 70kr tror jag, fast jag kan ju ha fel fast med siffror brukar jag inte ha fel, siffror de är min grej 🙂

Kram / Anna

About annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Posted on 2013/03/06, in Fasion, Foto, Godsaker, Känslor, Kärlek, Luleå, Mina händelser, Mitt liv, Norrbotten, Pengar, Siffror. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

