En ny tävling hos Candis

Jag är inne mycket nu för tävlingar

Har hittat en tjej som gör gryma sidor kolla in det själv.

Om annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Publicerat på 2009/02/19, i Uncategorized. Bokmärk permalänken. 6 kommentarer.

  1. hihi klart det blev ……
    Vill själv ha såna…. 😀

  2. Sv. :)) då skriver jag upp dig.

    En design kostar från 100 kr 🙂

    Mvh Sara

  3. Men om du vill kan du får gå in på denna blogg och rösta påmig http://alexandradr.blogg.se/ Jag är med och tävlar där… haha, Man måste ju utnytja sina läsare lite 😀

  4. Jag kliper ut bilder och klistrar in den igen på samma ”ark” så att säga. Sen går jag in på lager och använder lager stil ”inner skugga”…. ändrar den till vit och sen storlek och hur genomskinlig den ska vara 😀

  5. okaj! tack fr din röst!

  6. Jo den är en bra låt till det mesta tror jag 😀

Lämna en kommentar