Dagsarkiv: 2009/02/27

En liten kille är saknad sprid nyheterna….

Detta hittade jag hos Karin jag säger bara gud vad hämskt.dsc_0185_30577757_30611620

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mia har  gått igenom en svår och jobbig rättegång med sin f.d man som slutade med att  hon fick ensam vårdnad om deras gemensamma barn Thor , hon fick även lov att flytta tillbaka till sitt hemland Sverige.

Domen kom på alla hjärtans dag i år, Mia blev självklart överlycklig över detta men tyvärr utbyttes lyckan till alla föräldrars värsta mardröm,Thors pappa Andrew som hade umgängesrätt den dagen lämnade aldrig tillbaka Thor och sedan dess ha dom båda vart spårlöst försvunna.

Ska även nämna att Andrew har gjort både Mia och Thor illa fysiskt , så han är tyvärr inte trygg hos sin pappa!

thorbanner

 Klicka på bilden så hoppas jag att ni kommer rätt.

Camilla uppdaterar nästan dagligen i sin blogg

Finns du med på Facebook så gå genast med i gruppen ” Have you seen baby Thor??”

Anna som skriver nu: Jag vet inte vad jag skulle ha gjort om min gubbe hade satt mig i denna situation. Jag vill sätta mig på ett plan till Tailand och leta upp farfar & morfar och börja där sökandet, alla han kompisar skulle ju vara välbesökta av mig.

Hoppas bara att han är ilivet den dagen hon hittar honom. Det måste ”myndigheterna” göra. Åter huva