Dagsarkiv: 2009/02/13

Till mina besökare Jag rekommenderar Blogglovin

Sorry guys det blev ett litet hemligt avsnitt fast att det är så länge sedan jag har uppdaterat men jag kan säga att det kommer en rejäl uppdatering med bilder och text senare. Lugn lung det kommer.

Det jag skulle kunna rekommenderar är att bli medlem på Bloglovin det kostar inget. Den tjänsten är skit bra, jag har den tjänsten  jag har en rad uppe i höger sida där det står: ”Följ min blogg med Bloglovin” . Man får ett konto som man kan samla alla blogga som man följer (om bloggarna har själv den funktionen, det ser man) så när jag uppdaterar så samlas mitt inlägg under ditt konto där. Så när du känner : ”A ha nu skall jag kolla om Anna & Annica  cicci (tex)har skrivit någonsin” så loggar du in på ditt konto och ser där om det står 17nya inlägg och där är de upprättad i tidsföljd, det finns MÅNGA bloggar som har blogglovin, då slipper man fara runt på alla adresser om man har glömt en adress så är det ju löst den finns ju med i bloglovin (om man nu har skaffat sig ett konto som var helt gratis och ingen reklam skickas hem heller)

Nu är det natti natt