Dagsarkiv: 2009/02/19

En ny tävling hos Candis

Jag är inne mycket nu för tävlingar

Har hittat en tjej som gör gryma sidor kolla in det själv.

Nagellackstävling hos xtremebeautynails

2008-11-25-025_29724875

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu skall jag vara med i en ny tävlig igen. Det är min härliga vän som har denna tävling Xtremebeatynails. Detta nagellacket är skit rolig när man vill göra ränder/decorera nageln. Har själv ett svart/silver nagellack görhärligt.

Jag har varit med i flera tävlinge men inte haft någon tur, men ngon gång skall det komma. De säger ju om man inte har tur i spel så har man tur i kärlek. Hällre tar jag tur i kärlek än i spel 😉

Söt som …….

cimg1293

Semlor med gräde och vaniljkräm. Jummi mycket godare än orginalet

Händer i multum

pict0087_liten1
När jag kom hem med så hära fina naglar så blev ett par i min famij avis

pict0096_lien
Då var det bara att lasta fram det jag hade köpt och börja knåpa…..

pict0094_liten
Ett av resultaten…..

pict0098_liten
Tadaaa här två stolta händer…

cimg1277_liten
Detta är en av mina favorit tumme 🙂