Dagsarkiv: 2009/01/03

Grattis

070822farmor_liten1
Grattis Farmor

Önskar vi alla

Förra årets löften….

Få se hur det ser ut med mina årslöften, detta var 2008 årslöften:

*Skall låta håret växa.
*Inte färga hela håret, bara slingor när det har blivit lång utväxt.
*Gå ner i vikt & försöka hålla vikten.
*Sjukgympa minst 2 ggr i veckan, förutom lingonveckan.

Hur gick det så….nja…
*Detta med färga håret gick jätte bra för mig, jag har ingen fär i håret inte en endas slinga heller bara min egen hårfärg fast det ser ut som att jag har någon slinga här och där. Men det betyder att jag har ju inte hållit det där med att inte klippa håret.. Jag klipte bort ALLT som var slitet (fanns inget) men klippte bort all färgat hår och gjorde en ny frisyr 🙂 jätte skönt blev det oxå.

* Gå ner i vikt och hålla det gick inte heller jag gick upp istället men det fanns en förklaring till det oxå. Skriver om det senare.

*Sjukgympan gick ju i perioder ingenting och 3ggr i veckan, men det är ju så med mitt tillstånd att ibland så går det bra i månader och sedan ingenting/lite i någon vecka. Jag grämer mig inte för det.

Jag har inte sagt några nya löften iår. Förutom att jag är i ett stadium just nu: en dag i taget. gäller för mig.