Dagsarkiv: 2009/01/14

Fot massage är väldigt härligt…

Sitter nu och väntar på att Thea skall komma hem från dansen.

Idag har det varit en hård dag för mina muskler har inte velat som jag vill.
Igår när jag och barnen var och handlade mat på ICA här på centrum så
halkade jag till vid bilen och det var inte en liten halkning, det var en rejäl
presic så stor så att jag INTE ramlade men knät tog stryk på engång och
det kändes i höfterna oxå. Men idag när jag steg upp så kändes det i hela
ryggen….Jävla skit tänkte jag…det var bara att boka av sjukgympan.

Efter att storesyster lämnade barnen på dagis/skolan åt mig
(ryggen satte begränsingar) så lade jag mig och hade proppat i mig
verktabletter, sov till 11:15 var jätte trött…jag skulle få
fotmassage/pedikyr (hur det stavas) på Xtremebeautynails.

Det var så skönt…målade naglar(tårna) det är inte ofta jag har
det och inte ofta att någon annan massagerar mina föter det är
bara Fia och Gubben som gör det och det är inte ofta det händer 😦