Dagsarkiv: 2009/01/20

Vinst eller??????

cimg1255_liten

 

Vad tror ni!! Har jag vunnit eller?? Och så vad har jag vunnit???

Stegräknare

stegtavling1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Var med och förbättra ditt liv ut och promenera eller gå eller spring. Jag håller på att försöka ta tag i mitt liv men det är morot men med en stegräknare av denna märke kanske hjälper lite på traven;)

En ny tävling

Jag hittade en annan tävling ute i cyberrymden.
Hos en som heter oksana man kan vinna detta:

bild-511_26785236

 

 

 

 

 

 

 

 

Jessica Parker  parfym

och:

bild-813

 

 

 

 

 

 

Ögonskugga från BodyShop

Lugn lung….kommer snart

Lugn mina vänner lugn, jag vet att den dagen jag var orolig för har gått och nya dagar har kommit. Men nu väntar jag fortfarande och är orolig igen. Jag borde få veta svaret i veckan hoppas jag, så fort jag får veta så kommer jag att skriva om det så ni får oxå sitta där hemma och vänta, på något gott hoppas jag för min del.

Annars så håller jag fortfarande på med min bokföring fast jag kämpar just nu med min trötthet som är extremt stark just nu för mig. Sängen drar efter mig och jag är så svag nu. Jag måst göra saker hålla mig sysselsatt fast inte ens det hjälper för mig. Jag har mycket projekt att göra som då inte blir gjort och det är så att det är roligt projekt jag skall göra , men det känns som att jag inte få göra dessa roliga sakerna eftersom det finns förmycket att göra hemma som inte är så ”roliga” det vardagliga saker.

Skall på minna er igen om att det finns en tävling på mitt nya favorit ställe i stan xtremebeautynails detta kan man vinna:

Vinst från xtremebeautynails

Vinst från xtremebeautynails

Hoppas att jag vinner 😉 det hoppas ju alla som deltar men jag vill ändå vinna..
Skall göra något annat vettigt just nu…
byebye