En ny tävling hos Nagelbloggen

_mg_6630_27704751

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En ny tävling om ett set naglar skall jag prova vinna men det är inte till mig själv utan till min vänn i Solna 🙂  Klicka här så kommer ni in till sidan ni oxå.

Om annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Publicerat på 2009/01/30, i Uncategorized. Bokmärk permalänken. 2 kommentarer.

  1. Hej, hittade hit via Nagelbloggen och måste bara säga att du är ju urgullig som tävlar för att ge bort priset… <3<3

  2. Hmmmm vilka fler känner du i Solna?

Lämna en kommentar