Torra händer…testa detta….

magical_27341659

 

 

 

 

 

 

 

Har hittat en tävling på handkräm hos Light Elegance 

Va med och tävla det kan ju vara kul att försöka att vinna någonting ibland 🙂

Om annasohana

Mitt lilla liv som 3½ barnsmamma. Jag är gift, Jag tycker om att prata. Är en dyslexier som vill skiva allt som är i min liv. Jag myser när det är 25 grader ute i solen & minst 42grader i badkaret. Älska värmen, solen, regnet & snöflingorna som faller från skyn.

Publicerat på 2009/01/28, i Uncategorized. Bokmärk permalänken. 3 kommentarer.

  1. Anna, jag behöver bilder hihi
    Är hemma med sjuka barn så nu skriver jag bara skit på min blogg så snälla rädda mig 🙂

    Kram

  2. *ler*…mm fjärilar e jättefina.. Fast det verkade som om den tjejen inte ville ha designen…ha ha

  3. Den som var sååå snygg

Lämna en kommentar